زیدان: رونالدو در رئال مادرید می‌ماند؛ تمام!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: رونالدو در رئال مادرید می‌ماند؛ تمام!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: رونالدو در رئال مادرید می‌ماند؛ تمام!

زیزو از ماندن دارنده توپ طلا اطمینان دارد.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید در واکنش به شایعاتی که پیرامون آینده کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود اطمینان داد فوق ستاره پرتغالی در این تیم خواهد ماند.

اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی دادستانی اسپانیا به رونالدو کافی بود تا فوق ستاره پرتغالی عصبانی شود و حتی فکر جدایی از رئال مادرید و لالیگا به سرش بزند. برای چند روز متوالی، تمایل کریستیانو به ترک کهکشانی‌ها تیتر نخست همه رسانه‌های دنیا بود و مصاحبه نکردن رونالدو در این باره، بر آتش شایعات دامن می‌زد. گرچه پرز پس از دفاع از شماره 7 تیمش، از ماندنی بودن او گفت. رونالدو این روزها تعطیلات تابستانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و از چند روز دیگر به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه خواهد شد.

به گزارش espn، زیدان اما هیچ نگرانی بابت آینده فوق ستاره تیمش ندارد:

رونالدو در تعطیلات به سر می‌برد. او به استراحت می‌پردازد و لیاقتش را هم دارد. پس منتظر به پایان رسیدن تعطیلاتش می‌مانیم تا به تمرینات اضافه شود. به همین سادگی. آیا با او درباره آینده حرف زدم؟ نه. چون در نهایت کریستیانو بازیکن رئال مادرید است و در رئال مادرید هم خواهد ماند. تمام. بهترین بازیکن تاریخ؟ نمی‌توانم این سوال را پاسخ بدهم. چون اگر نام یکی را ببرم، دیگری ناراحت خواهد شد اما بهترین بازیکن دنیا را در تیمم دارم. توپ طلا را داریم.

جدایی موراتا؟ بهترین‌ها را به جز در مقابل رئال مادرید برایش آرزو دارم. گرچه، هر اتفاقی بیفتد، مادرید خانه اوست. او تمام زندگی‌اش را در مادرید گذرانده اما در نهایت شما باید تصمیمتان را درباره آینده خود بگیرید و آلوارو هم تصمیم گرفت به باشگاه دیگری نقل مکان کند. اینکه او به خاطر نرسیدن فرصت کافی بازی از تیم جدا شد یک بحث است. داشتن این بازیکنان و این ترکیب، ایده‌آل من بوده و من می‌گویم از همه آنها استفاده خواهم کرد چون فصل طولانی است و ما میانگین، 60 بازی خواهیم کرد و به همه نیاز خواهیم داشت. برخی به این حرف باور دارند و برخی راه جدایی در پیش می‌گیرند. مشکلی نیست. 

ام باپه؟ او بازیکن بسیار خوب و با استعدادی است و این را همیشه نشان داده اما بازیکن من نیست. ال کلاسیکوی دوستانه؟ خب همان طور که می‌گویید، این بازی دوستانه است اما مثل همیشه از آن لذت خواهیم برد. این بازی‌ها، خاص اند. به علاوه، در میامی مردم قادر به تماشای ال کلاسیکوهای فصل از نزدیک نیستند و این بار می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 13:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.